niedziela, 16 lutego 2014

Czy Ania zapomniała o tych dwóch seriach poradnikowych?

Te dwie serie poradnikowe to:
- Jak zrobić w Minecraft?
- Jak zacząć grać w Minecraft?
Są to moje najmniejsze z aktywnych serii (pomijam tu "Gościnie u", której wymiar nie zależy tak mocno, jak w przypadku pozostałych, ode mnie).
Serie te - uważam, potrzebne - zostały zagonione "w kąt" przez inne (szczególnie przez "Pomocne[Tuty]"). Ale... choć teoretycznie nie ma na nie czasu, można je rozwijać, a wsparciem tego rozwoju mogą być, a wręcz powinni, widzowie.
Tak jak w przypadku "Pomocnych [Tutów]", także dla tych serii potrzebna jest informacja - czego oczekujecie, jakie powinny być kolejne kroki w poradniku dla początkujących lub co winien pokazywać kolejny odcinek "Jak zrobić".
Dla tego drugiego to mam jeszcze inny, dodatkowy pomysł - zatem może najlepiej w tym wpisie skupię się na serii "Jak zacząć grać w Minecraft?".

Co uważam, że da serii "Jak zacząć grać w Minecraft?" tzw. "czas antenowy":
a. zebranie was początkujących w "jedno miejsce" - będzie takie na mojej stronie internetowej - ale póki co, jak zmiany na stronie aniapg.pl jeszcze się produkują - zebranie was tu, na moim blogu.
b. zebranie od was w tym miejscu listy potrzeb (co chcecie zobaczyć w kolejnym odcinku?)
c. określenie rytmu (cyklu) pojawiania się odcinków serii.

Są to na razie ogólne hasła - ale jak ktoś z początkujących minecraftowców to czyta, to niech już tutaj pisze co chciałby zobaczyć.
Te ogólne hasła zamienią się najpierw w mój kolejny wpis na blogu w ramach "Jak zacząć grać w Minecraft?" - wrócę z tym wkrótce.

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz